Συχνές Ερωτήσεις


Ποια είναι τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσω ώστε να γίνω πιστοποιημένος Skroutz expert;

  1. Συμπλήρωση φόρμας δήλωσης ενδιαφέροντος
  2. Εγγραφή στο Skroutz Academy με τη δημιουργία του προσωπικού σας κωδικού πρόσβασης
  3. Ολοκλήρωση εκπαίδευσης 
  4. Λήψη Skroutz Expert badge 

Πόσο χρόνο θα μου πάρει να ολοκληρώσω την εκπαίδευση; 

Για την Growth πιστοποίηση η εκτιμώμενη μέση διάρκεια της εκπαίδευσης είναι 5 ώρες. Η εκπαίδευση αποτελείται από μια σειρά e-learnings, ένα Quiz αξιολόγησης γνώσεων, μία εργασία κατανόησης και ένα σεμινάριο με εκπαιδευτή. 

Για την Tech πιστοποίηση η εκτιμώμενη μέση διάρκεια της εκπαίδευσης είναι 2 ώρες. Η εκπαίδευση αποτελείται από μια σειρά e-learnings, ένα Quiz αξιολόγησης γνώσεων και ένα Tech Assignment. 


Πόσο καιρό θα πάρει να βαθμολογηθεί το assignment που έχω κάνει για την ολοκλήρωση του Tech training; 

Το assignment σας θα βαθμολογηθεί εντός 1 εβδομάδας. 


Τι θα συμβεί αν αποτύχω στο Quiz/Assignment; 

Έχετε 2 ευκαιρίες να ολοκληρώσετε με επιτυχία το Quiz και μία το Assignment. Αν δεν τα καταφέρετε μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο commercial-training@teams.skroutz.gr ώστε να το εξετάσουμε και να δούμε αν κατ’εξαίρεση μπορείτε να επαναλάβετε την διαδικασία. 


Ολοκλήρωσα την εκπαίδευση, πότε θα εμφανιστεί το agency στη σελίδα με τους Skroutz Experts; 

Η διαδικασία μπορεί να πάρει εώς και 10 εργάσιμες από τη μέρα ολοκλήρωσης της εκπαίδευσης. 


Συμπλήρωσα τη φόρμα συμμετοχής αλλά δεν έχω λάβει κάτι για την έναρξη της εκπαίδευσής μου. 

Εάν εντός 3 ημερών από τη συμπλήρωση της φόρμας δεν λάβετε email σχετικά με την έναρξη της εκπαίδευσής σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο commercial-training@teams.skroutz.gr


Έκανα εγγραφή στο Session Επίλυσης αποριών για το Growth training αλλά κάτι έτυχε και δε θα μπορέσω να το παρακολουθήσω, τι πρέπει να κάνω; 

Σε αυτήν την περίπτωση ενημερώστε μας στο commercial-training@teams.skroutz.gr


Αν ολοκληρώσει την εκπάιδευση μόνο ένα άτομο από αυτά που είχαμε δηλώσει, αρκεί για να πάρει το agency την πιστοποίηση;

Για την Tech πιστοποίηση αρκεί να ολοκληρώσει την εκπαίδευση ένα άτομο από αυτά που έχουν δηλωθεί. 

Για την Growth πιστοποίηση θα πρέπει να ολοκληρώσουν την εκπαίδευση όλα τα άτομα που έχουν δηλωθεί καθώς η εκπαίδευση είναι απαραίτητη για να ξεκινήσει κάποιος συμβουλευτική με κάποιο Skroutz κατάστημα. 

Εάν κάποιο από τα άτομα που έχετε αρχικά δηλώσει δε θα προχωρήσει με την εκπαίδευση λόγω αποχώρησης από το agency, αλλαγής ρόλου κτλ, παρακαλούμε ενημερώστε μας στο commercial-training@teams.skroutz.gr